Skip to main content

Globema najbardziej aktywnym partnerem Google GEO w EMEA

By 21 października, 201322 czerwca, 2020Google

Od maja 2012 roku, kiedy to Globema została pierwszym oficjalnym partnerem Google w zakresie wdrożeń i sprzedaży produktów GEO Enterprise w Europie Środkowo-Wschodniej, firma systematycznie zwiększa zaangażowanie w tę część biznesu. W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku Globema zrealizowała około 20 zamówień dotyczących licencji na oprogramowanie i/lub usług programistycznych i implementacyjnych od klientów zainteresowanych wdrożeniami technologii Google Maps i Google Earth w swoich aplikacjach biznesowych.

Globema wygrywa 2013 Google Enterprise Partner Sales Top Contributor Contest na rynku EMEA

Liczne wdrożenia i systematyczny wzrost liczby klientów systemów mapowych Google GEO, a także bardzo aktywna promocja rozwiązań Google na rynkach Europy Wschodniej przez lokalne biura Globemy, sprawiły, że polska firma została wyróżniona przez firmę Google. Globema zajęła pierwsze miejsce w rankingu partnerów z obszaru EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka ang: Europe, Middle-East, Africa) i wygrała konkurs 2013 Google Enterprise Partner Sales Top Contributor Contest.

Na kolejnych miejscach, za Globemą, uplasowały się firma Noovle z Włoch oraz oraz firma 28east z Republiki Południowej Afryki. Poniżej wyniki całego konkursu.

Globema w Googleplex

Jedną z nagród we wspomnianym konkursie było zaproszenie na wycieczkę do USA, połączoną z szeregiem atrakcji turystycznych i warsztatami w słynnym Googlelpex, czyli siedzibie głównej Google w Mountain View, niedaleko San Francisco. W wydarzeniu, które odbyło się w dniach 8 – 10 października, udział wzięło 18 partnerów Google z całego świata. Warsztaty w siedzibie Google były doskonałą okazją do dyskusji i wymiany doświadczeń, zarówno z innymi partnerami, jak i pracownikami Google odpowiedzialnymi za poszczególne produkty.

Google GEO w ofercie Globemy

Globema oferuje i wdraża systemy geoprzestrzenne oparte na Google GEO i mapach Google, które znajdują zastosowanie nie tylko w przedsiębiorstwach sieciowych i telekomunikacji, ale w praktycznie dowolnej branży, w której mapy i dane geoprzestrzenne okazują się przydatne np. w marketingu, zarządzaniu sprzedażą, organizacji usług itp.

Za wdrożenia narzędzi Google GEO odpowiada w Globemie specjalnie wyodrębniony zespół. Systemy mapowe Google będą także rozwijane w nowo powstałym Centrum Rozwoju Oprogramowania w Łodzi – jednostce badawczo-rozwojowej Globemy.