Skip to main content

Bardziej wydajna obsługa sieci i sprawne usuwanie usterek w terenie dzięki GeoTask – case study UPC Polska

By 14 czerwca, 202214 lipca, 2022Case Study, Field Service Management
case study usuwanie usterek na sieci

Dostarczanie najwyższej jakości usług ponad 1 500 000 klientów w całej Polsce to nie lada wyzwanie. Dowiedz się, jak Globema wspomogła firmę UPC Polska w zarządzania pracami w terenie związanymi z utrzymaniem sieci i usuwaniem usterek, które codziennie wykonuje kilkuset pracowników technicznych.

O UPC Polska

To dostawca usług telewizji cyfrowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu, telefonii i usług mobilnych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Pod koniec kwartału 2020 roku miała ponad 1 500 000 abonentów i była pod tym względem jedną z największych sieci kablowych w Polsce. Od kwietnia 2022 UPC Polska jest częścią spółki P4, właściciela operatora komórkowego Play. Współpraca UPC i Globemy sięga roku 2006.

Zapoznaj się z historią współpracy Globemy i UPC Polska i dowiedz się:

  • Jakie były największe wyzwania związane z projektem?
  • Jakie rozwiązanie zaproponowała Globema i które funkcjonalności okazały się kluczowe dla funkcjonowania firmy?
  • Jakie korzyści przyniosło naszemu klientowi wdrożenie spójnego systemu obsługi zleceń?
  • Za jakie jeszcze prace Globema była odpowiedzialna podczas współpracy z UPC Polska?