![case study usuwanie usterek na sieci](https://cms.globema.pl/glbmedia/86-2022-06-20-wpis-blogowy-4.png)
Dostarczanie najwyższej jakości usług ponad 1 500 000 klientów w całej Polsce to nie lada wyzwanie. Dowiedz się, jak Globema wspomogła firmę UPC Polska w zarządzania pracami w terenie związanymi z utrzymaniem sieci i usuwaniem usterek, które codziennie wykonuje kilkuset pracowników technicznych.
O UPC Polska
To dostawca usług telewizji cyfrowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu, telefonii i usług mobilnych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Pod koniec kwartału 2020 roku miała ponad 1 500 000 abonentów i była pod tym względem jedną z największych sieci kablowych w Polsce. Od kwietnia 2022 UPC Polska jest częścią spółki P4, właściciela operatora komórkowego Play. Współpraca UPC i Globemy sięga roku 2006.
Zapoznaj się z historią współpracy Globemy i UPC Polska i dowiedz się:
- Jakie były największe wyzwania związane z projektem?
- Jakie rozwiązanie zaproponowała Globema i które funkcjonalności okazały się kluczowe dla funkcjonowania firmy?
- Jakie korzyści przyniosło naszemu klientowi wdrożenie spójnego systemu obsługi zleceń?
- Za jakie jeszcze prace Globema była odpowiedzialna podczas współpracy z UPC Polska?