Branża retail i e-commerce jest dziś jedną z najbardziej wielokanałowych i klientocentrycznych. Dobrze też wykorzystuje możliwości technologii mobilnych, zwłaszcza, że zakupy online robi dziś od kilku do kilkunastu procent więcej osób niż przed pandemią. Na znaczeniu zyskują więc układanie optymalnych harmonogramów, tras dostaw, a także automatyzacja procesów.
Twoje wyzwania
Jak sprawnie zarządzać wszystkimi kanałami dotarcia i obsługą klienta? Jak zoptymalizować proces dostaw i kwestię transportu? Jak wykorzystać dane na temat Twoich klientów i ich nawyków do podejmowania odpowiednich decyzji biznesowych?
Niezależnie od branży, w której działasz – aby być o krok przed konkurencją i optymalizować koszty działalności, warto skorzystać ze wsparcia nowoczesnych narzędzi do integracji danych i aplikacji opartych o mapy.
Zadbaj o odpowiednie wykorzystanie zasobów i informacji z naszymi narzędziami wspomagającymi obsługę klienta, pracę w terenie czy wizualizację danych.
Nasza odpowiedź
Zobacz, jak rozwiązaliśmy problemy klientów
Firma z branży wyposażenia wnętrz
Nowa jakość obsługi klienta w sektorze wyposażenia wnętrz dzięki wykorzystaniu GeoTask
Poznaj historię międzynarodowej firmy z sektora wyposażenia wnętrz i dowiedz się, jak GeoTask pomógł usprawnić pracę dyspozytorów, pracowników terenowych i konsultantów oraz podnieść jakość obsługi klienta.