Retail i e-commerce

Branża retail i e-commerce jest dziś jedną z najbardziej wielokanałowych i klientocentrycznych. Dobrze też wykorzystuje możliwości technologii mobilnych, zwłaszcza, że zakupy online robi dziś od kilku do kilkunastu procent więcej osób niż przed pandemią. Na znaczeniu zyskują więc układanie optymalnych harmonogramów, tras dostaw, a także automatyzacja procesów.

Twoje wyzwania

rozwiązania ecommerce

Jak sprawnie zarządzać wszystkimi kanałami dotarcia i obsługą klienta? Jak zoptymalizować proces dostaw i kwestię transportu? Jak wykorzystać dane na temat Twoich klientów i ich nawyków do podejmowania odpowiednich decyzji biznesowych?

Niezależnie od branży, w której działasz – aby być o krok przed konkurencją i optymalizować koszty działalności, warto skorzystać ze wsparcia nowoczesnych narzędzi do integracji danych i aplikacji opartych o mapy.

Zadbaj o odpowiednie wykorzystanie zasobów i informacji z naszymi narzędziami wspomagającymi obsługę klienta, pracę w terenie czy wizualizację danych.

Nasza odpowiedź

Profesjonalne mapy

Google Maps – korzystaj z najlepszych na świecie rozwiązań mapowych oraz usług chmurowych

Poznaj szczegóły

Obsługa klientów

GeoTask – podnieś efektywność pracowników terenowych w pracach nad utrzymaniem sieci i obsługą klientów

Poznaj szczegóły

Integracja danych

FME – integruj, przekształcaj dane i automatyzuj swoje procesy dokładnie tak, jak potrzebujesz

Poznaj szczegóły

Aplikacje mapowe

GeoPlatform – zbuduj z nami aplikację mapową, opartą o gotowe komponenty

Poznaj szczegóły

Zaufali nam:

W ramach obecnego modelu Allegro (...) może liczyć zarówno na pomoc i doświadczenie z zakresu administracji, jak i wiedzy technicznej związanej z wykorzystana Google Maps.
Nasza współpraca przebiega sprawnie i dużym zaangażowaniem, dlatego rekomendujemy firmę Globema jako specjalistę w swojej branży oraz rzetelnego i godnego zaufania partnera biznesowego.

Jakub KaczmarskiTechnology Director, Allegro.pl

Chcesz dowiedzieć się więcej? Napisz do nas

    O czym chcesz porozmawiać?


    Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka Globema sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do usunięcia danych, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych. Szczegółowe zasady przetwarzania Państwa danych osobowych są zawarte w Polityce Prywatności.

    22 848 73 13 | sales@globema.pl

    Najnowsze wiadomości dla retail i e-commerce

    Deli 2 case studyCase StudyField Service ManagementRetail & e-commerceRozwiązania Mobilne
    17 grudnia, 2021

    Jak obsługiwać klientów na najwyższym poziomie z pomocą narzędzia klasy FSM? Case Study Deli2

    Jak Deli2 usprawniło planowanie i obsługę dostaw? Dowiedz się, jak GeoTraxx...
    geotask 17Field Service Management
    15 grudnia, 2021

    Nowe funkcje, zmiany w interfejsie – poznaj GeoTask 17

    GeoTask, aplikacja klasy Field Service Management, doczekała się kolejnego wydania...
    projekty badawczo-rozwojoweBadania i RozwójEnergetykaField Service ManagementSztuczna Inteligencja
    21 listopada, 2021

    LOBSTER i OPTYMALIZATOR – nowe projekty badawczo-rozwojowe

    Rozpoczęliśmy prace nad dwoma nowymi projektami badawczo-rozwojowymi, na które otrzymaliśmy unijne dofinansowanie...

    Chcesz zawsze być na bieżąco z nowinami z Globemy?