Retail i e-commerce

Branża retail i e-commerce jest dziś jedną z najbardziej wielokanałowych i klientocentrycznych. Dobrze też wykorzystuje możliwości technologii mobilnych, zwłaszcza, że zakupy online robi dziś od kilku do kilkunastu procent więcej osób niż przed pandemią. Na znaczeniu zyskują więc układanie optymalnych harmonogramów, tras dostaw, a także automatyzacja procesów.

Twoje wyzwania

rozwiązania ecommerce

Jak sprawnie zarządzać wszystkimi kanałami dotarcia i obsługą klienta? Jak zoptymalizować proces dostaw i kwestię transportu? Jak wykorzystać dane na temat Twoich klientów i ich nawyków do podejmowania odpowiednich decyzji biznesowych?

Niezależnie od branży, w której działasz – aby być o krok przed konkurencją i optymalizować koszty działalności, warto skorzystać ze wsparcia nowoczesnych narzędzi do integracji danych i aplikacji opartych o mapy.

Zadbaj o odpowiednie wykorzystanie zasobów i informacji z naszymi narzędziami wspomagającymi obsługę klienta, pracę w terenie czy wizualizację danych.

Nasza odpowiedź

Profesjonalne mapy

Google Maps – korzystaj z najlepszych na świecie rozwiązań mapowych oraz usług chmurowych

Poznaj szczegóły

Obsługa klientów

GeoTask – podnieś efektywność pracowników terenowych w pracach nad utrzymaniem sieci i obsługą klientów

Poznaj szczegóły

Integracja danych

FME – integruj, przekształcaj dane i automatyzuj swoje procesy dokładnie tak, jak potrzebujesz

Poznaj szczegóły

Aplikacje mapowe

GeoPlatform – zbuduj z nami aplikację mapową, opartą o gotowe komponenty

Poznaj szczegóły

Zobacz, jak rozwiązaliśmy problemy klientów

Internetowy sklep spożywczy, Rohlik.cz, jest największym dostawcą żywności w Czechach. Google Maps pomaga firmie dostarczać wysokiej jakości produkty z gwarancją krótkiego czasu transportu.
Dowiedz się, jak GeoTraxx wspiera Deli2, sklep internetowy z delikatesami, w planowaniu tras i zarządaniu zadaniami w terenie.
Poznaj historię międzynarodowej firmy z sektora wyposażenia wnętrz i dowiedz się, jak GeoTask pomógł usprawnić pracę dyspozytorów, pracowników terenowych i konsultantów oraz podnieść jakość obsługi klienta.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Napisz do nas





    O czym chcesz porozmawiać?


    Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka Globema sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do usunięcia danych, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych. Szczegółowe zasady przetwarzania Państwa danych osobowych są zawarte w Polityce Prywatności.

    22 848 73 13 | sales@globema.pl

    Najnowsze wiadomości dla retail i e-commerce

    Field Service ManagementSmallworldTelekomunikacjaWydarzenia
    3 kwietnia, 2024

    Konferencja FTTH 2024 już za nami – podsumowanie wydarzenia

    W dniach 19-21 marca 2024 mieliśmy przyjemność uczestniczyć w...
    Relacja z konferencji FTTHField Service ManagementRozwiązania MobilneTelekomunikacjaWydarzenia
    11 maja, 2023

    Konferencja FTTH w Madrycie już za nami – przeczytaj relację z wydarzenia

    W dniach 18-19 kwietnia 2023 uczestniczyliśmy w konferencji FTTH w Madrycie – największym spotkaniu...
    Webinar GeoTask Satysfakcja KlientaField Service ManagementWydarzenia
    9 lutego, 2023

    Satysfakcja klienta – jak zadbać o nią wykorzystując nowoczesne rozwiązania FSM?

    Zapraszamy na webinarium, podczas którego dowiesz się, jak zadbać o...

    Chcesz zawsze być na bieżąco z nowinami z Globemy?