Retail i e-commerce

Branża retail i e-commerce jest dziś jedną z najbardziej wielokanałowych i klientocentrycznych. Dobrze też wykorzystuje możliwości technologii mobilnych, zwłaszcza, że zakupy online robi dziś od kilku do kilkunastu procent więcej osób niż przed pandemią. Na znaczeniu zyskują więc układanie optymalnych harmonogramów, tras dostaw, a także automatyzacja procesów.

Twoje wyzwania

rozwiązania ecommerce

Jak sprawnie zarządzać wszystkimi kanałami dotarcia i obsługą klienta? Jak zoptymalizować proces dostaw i kwestię transportu? Jak wykorzystać dane na temat Twoich klientów i ich nawyków do podejmowania odpowiednich decyzji biznesowych?

Niezależnie od branży, w której działasz – aby być o krok przed konkurencją i optymalizować koszty działalności, warto skorzystać ze wsparcia nowoczesnych narzędzi do integracji danych i aplikacji opartych o mapy.

Zadbaj o odpowiednie wykorzystanie zasobów i informacji z naszymi narzędziami wspomagającymi obsługę klienta, pracę w terenie czy wizualizację danych.

Nasza odpowiedź

Profesjonalne mapy

Google Maps – korzystaj z najlepszych na świecie rozwiązań mapowych oraz usług chmurowych

Poznaj szczegóły

Obsługa klientów

GeoTask – podnieś efektywność pracowników terenowych w pracach nad utrzymaniem sieci i obsługą klientów

Poznaj szczegóły

Integracja danych

FME – integruj, przekształcaj dane i automatyzuj swoje procesy dokładnie tak, jak potrzebujesz

Poznaj szczegóły

Aplikacje mapowe

GeoPlatform – zbuduj z nami aplikację mapową, opartą o gotowe komponenty

Poznaj szczegóły

Zaufali nam:

W ramach obecnego modelu Allegro (...) może liczyć zarówno na pomoc i doświadczenie z zakresu administracji, jak i wiedzy technicznej związanej z wykorzystana Google Maps.
Nasza współpraca przebiega sprawnie i dużym zaangażowaniem, dlatego rekomendujemy firmę Globema jako specjalistę w swojej branży oraz rzetelnego i godnego zaufania partnera biznesowego.

Jakub KaczmarskiTechnology Director, Allegro.pl

Chcesz dowiedzieć się więcej? Napisz do nas

    O czym chcesz porozmawiać?


    Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka Globema sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do usunięcia danych, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych. Szczegółowe zasady przetwarzania Państwa danych osobowych są zawarte w Polityce Prywatności.





    22 848 73 13 | sales@globema.pl

    Najnowsze wiadomości dla retail i e-commerce

    Case StudyField Service Management
    10 maja, 2022

    Jak podnieść jakość obsługi klienta dzięki systemowi FSM – wdrożenie GeoTaska w firmie z branży wyposażenia wnętrz

    Zobacz jak wdrożenie systemu do...
    Case StudyField Service Management
    27 kwietnia, 2022

    Wsparcie dyspozytorni medycznych i zespołów ratownictwa medycznego na terenie całej Polski – case study SWD PRM

    Zobacz, jak pomogliśmy usprawnić...
    Case StudyGoogle
    9 lutego, 2022

    W jaki sposób Mapy Google wspierają walkę z COVID-19? Case Study Centrum e-Zdrowia

    Sprawdź, jak Centrum e-Zdrowia wykorzystało Google Maps przy...

    Chcesz zawsze być na bieżąco z nowinami z Globemy?