Dostawa produktów spożywczych premium w 24h dzięki rozwiązaniu klasy Field Service Management

Jak GeoTraxx wspiera delikatesy internetowe Deli2?

O projekcie

Produkty spożywcze najwyżej jakości sprawnie i szybko dotrą do Twojego domu, dzięki narzędziu GeoTraxx – aplikacji do zarządzania zadaniami w terenie i optymalizacji tras. Deli2.pl to delikatesy premium z dostawą w 24h, oferujące serwis na najwyższym poziomie, korzystające z nowoczesnych rozwiązań biznesowych. Dowiedź się, co łączy Globemę, zakupy spożywcze online i najbardziej wymagających smakoszy.

Spis treści:

logo deli2
Branża: Retail, e-commerce
Kraj: Polska
Rozwiązanie / Usługa: GeoTraxx, Google Maps
Kategoria: Zarządzanie pracami w terenie

Deli2 to sklep internetowy oferujący ekskluzywne produkty spożywcze z delikatesów i manufaktur w całej Polsce, a także specjały kuchni z całego świata. Serwis skupia 40 wyselekcjonowanych dostawców i ma w swoje ofercie niemal 12 000 propozycji. Klienci znajdą tu między innymi świeże trufle, kawior czy oryginalne szampany francuskie. Oferta sklepu została uzupełniona produktami marek popularnych na krajowym rynku. Firma posiada również sklep stacjonarny przy ul. Wilczej 3 w Warszawie.

Wyzwania

Deli2 to firma, która postawiła sobie za cel zajęcie pozycji lidera sektora zakupów online z dostawą w segmencie premium. Do 2024 roku chcą trafić do 10 milionów klientów. Od samego początku działalności Deli2 postawiło na najnowocześniejsze narzędzia, które będą wspierały ich rozwój i dawały przewagę nad konkurencją. Wszystko to, by zapewnić wymagającym klientom niespotykaną dotąd jakość obsługi.

Deli2 - zakupy z dostawą

Firma Deli2 poszukiwała rozwiązania, które umożliwi:

zminimalizowanie
kosztów działalności

zapewnienie wysokiej
jakości dostaw

monitorowanie całego
procesu dostaw krok po kroku

Rozwiązanie

Zaproponowane przez Globemę rozwiązanie GeoTraxx – narzędzie klasy Field Service Management wykorzystujące zasoby Google Maps do wspomagania planowania tras oraz przydzielania zadań kurierom, doskonale wpisało się w proces planowania i obsługi dostaw Deli2.

GeoTraxx został zintegrowany z systemem SAP Business One Deli2, z którego otrzymuje listę zakupów dla klientów. Po stronie GeoTraxx odbywa się cały proces obsługi dostaw.

GeoTraxx pozwala na:

  • automatyczne planowanie dostaw,
  • rejestrację realizacji dostawy,
  • rejestrację zmian w specyfikacji zamówienia.

Narzędzie wspiera także planowanie i obsługę odbioru towaru od dostawców przez kurierów, kompletowania zamówień i ich dostawę do klientów końcowych. Ponadto wspomaga układanie tras i rozdzielanie zadań i dzięki temu usprawnia pracę logistyka.

Po zrealizowaniu dostawy, z GeoTraxx do systemu SAP Business One Deli2 wraca informacja o rzeczywistym czasie dostawy oraz zaktualizowanej liście zakupów odebranych przez klienta.

Efekty

GeoTraxx zapewnia zaawansowaną automatyzację procesu dostawy zakupów, ale przede wszystkim pełną kontrolę nad każdym etapem zlecenia. Deli2 posiada dokładne informacje na temat dostawy i obsługi klienta:

czy dostawca zapewnił produkty zgodne
z zamówieniem swoich klientów

czy dostawa do klienta została już zrealizowana
i o której godzinie miało to miejsce

czy klient zaakceptował całą dostawę,
lub może miał jakieś uwagi

Dzięki możliwościom jakie daje GeoTraxx, sklep internetowy może zapewnić klientom obsługę na najwyższym poziomie i sprawnie realizować założenia biznesowe. Usprawnienie procesów zachodzących w organizacji to ważny krok na drodze do zajęcia czołowego miejsca na rynku zakupów premium z dostawą do domu.

Chcesz osiągnąć podobne rezultaty?

Przekonaj się, czy rozwiązanie sprawdzi się w Twojej firmie. Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu omówienia Twoich potrzeb i umówienia się na pokaz systemu.

22 848 73 13
sales@globema.pl

    Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka Globema sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do usunięcia danych, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych. Szczegółowe zasady przetwarzania Państwa danych osobowych są zawarte w Polityce Prywatności.





    Poznaj inne historie klientów

    Livre

    Jak firma Livre usprawniła system dostaw z GeoTraxxem

    Dowiedz się, jak dzięki GeoTraxxowi, systemowi do optymalizacji tras, firma Livre usprawniła organizację zadań i podniosła jakość obsługi klientów.

    GeoTraxx | Zarządzanie Pracami w Terenie | Transport

    Grupa MTP

    Oszczędność czasu i pieniędzy dzięki integracji wielu systemów i źródeł danych

    Zobacz, jak Grupa MTP rozwiązała problemy w zakresie integracji systemów opartych na różnych technologiach bazodanowych dzięki FME.
    FME | Efektywne przetwarzanie danych | Organizacja targów i wydarzeń

    Nowoczesne rozwiązania Globema pozwalają pionierskim biznesom, takim jak Deli2.pl na szybki rozwój. Przekonaj się, jak narzędzie klasy Field Service Management może pomóc w rozwoju Twojej marki.