Skip to main content

Bezpieczna obsługa dostaw i zadań w terenie w czasie pandemii

By 25 marca, 202028 kwietnia, 2020Field Service Management
covid

Czy twoja firma musi zmienić tryb działania na czas pandemii COVID-19? Obecna sytuacja wymusza na firmach pracujących w terenie inną organizację zadań.

Wiemy, że zmagasz się teraz z:

  • koniecznością realizacji zwiększonej liczby zleceń z mniejszą liczbą pracowników,
  • obowiązkowym ograniczeniem kontaktów pomiędzy pracownikami i osobami spoza firmy, aby zahamować rozprzestrzenianie się koronawirusa.

Poznaj narzędzie, które może ułatwić pracę w tym trudnym czasie – rozwiązania Field Service Management (FSM), służące do zarządzania pracami i pracownikami w terenie.

Nasze oprogramowanie FSM pomaga w:

  • sprawnym i zdalnym przygotowywaniu optymalnych harmonogramów pracy,
  • natychmiastowym reagowaniu na zdarzenia nadzwyczajne,
  • przydzielaniu zadań pracownikom terenowym wraz z kontrolą postępu ich realizacji.

Dzięki wykorzystaniu pulpitów dysponenckich oraz zwykłych smartfonów należących do pracowników, można niemal całkowicie wyeliminować bezpośrednie kontakty między pracownikami.

Oferowane przez nas rozwiązania działają w modelu SaaS (System as a Service), co oznacza, że są dostępne w chmurze do natychmiastowego wykorzystania. Bazują one na mapach Google, umożliwiają więc zarówno sprawną lokalizację obiektów, jak i nawigację do nich w najkrótszym czasie.

Narzędzia Field Service Management – wsparcie dla Twojego biznesu

Aby ułatwić pracę w warunkach pandemii, oferujemy 50% zniżki na nowe abonamenty FSM w ramach modelu SaaS.
Dla służb zaangażowanych bezpośrednio w walkę z epidemią udostępniamy nasze oprogramowanie w specjalnej cenie 1 PLN + VAT.

Skontaktuj się z nami

Nasi konsultanci pozostają do Twojej dyspozycji: