Skuteczne wdrożenie systemu zarządzania pracownikami terenowymi

Autor 10 stycznia, 20209 czerwca, 2021Field Service Management, Rozwiązania Mobilne
field_service_management_wdrozenie

O tym, jakie korzyści przynoszą systemy do zarządzania pracą brygad terenowych oraz tego, jak prace techniczne wpływają na jakość posiadanych informacji o sieci (na przykładzie sieci ciepłowniczej), pisaliśmy już wcześniej. Dziś kontynuujemy temat systemu wspierającego pracę w terenie – przygotowaliśmy e-booka, z którego dowiesz się,  jak skutecznie i szybko przeprowadzić wdrożenie rozwiązania Field Service Management (FSM), aby w najkrótszym czasie zacząć czerpać z niego korzyści. Warto być przygotowanym!

Ile to zajmie?

Optymalny proces wdrożeniowy oprogramowania klasy Field Service Management jest cyklem 6 operacji, które łącznie trwają od 9 do 14 tygodni. Są to:

  • analiza wdrożeniowa
  • konfiguracja
  • wdrożenie
  • pilot
  • go live

W czym pomoże system FSM?

Odpowiednio skonfigurowany program Field Service Management w oparciu o jego standardowe funkcje spełnia następujące zadania:

  • konsoliduje zlecenia dla poszczególnych brygad w ramach jednego systemu
  • przydziela zadania w sposób optymalny i równomierny
  • łatwo i możliwie najszybciej modyfikuje pierwotny harmonogram
  • wspiera pracę brygad / pracowników terenowych poprzez aplikację mobilną
  • pomaga zbierać oraz dokumentować dane terenowe w celu późniejszych analiz

E-book do pobrania

Poznaj dokładny przebieg wdrożenia, przygotowań oraz dowiedz się, jakie korzyści przyniesie Ci FSM i jak uniknąć potencjalnych pułapek, w które łatwo wpaść podczas implementacji systemu – wejdź na stronę GeoTaska i pobierz e-booka „System do zarządzania pracownikami w terenie – skuteczne wdrożenie”: