O tym, jakie korzyści przynoszą systemy do zarządzania pracą brygad terenowych oraz tego, jak prace techniczne wpływają na jakość posiadanych informacji o sieci (na przykładzie sieci ciepłowniczej), pisaliśmy już wcześniej. Dziś kontynuujemy temat systemu wspierającego pracę w terenie – przygotowaliśmy e-booka, z którego dowiesz się, jak skutecznie i szybko przeprowadzić wdrożenie rozwiązania Field Service Management (FSM), aby w najkrótszym czasie zacząć czerpać z niego korzyści. Warto być przygotowanym!
Ile to zajmie?
Optymalny proces wdrożeniowy oprogramowania klasy Field Service Management jest cyklem 6 operacji, które łącznie trwają od 9 do 14 tygodni. Są to:
- analiza wdrożeniowa
- konfiguracja
- wdrożenie
- pilot
- go live
W czym pomoże system FSM?
Odpowiednio skonfigurowany program Field Service Management w oparciu o jego standardowe funkcje spełnia następujące zadania:
- konsoliduje zlecenia dla poszczególnych brygad w ramach jednego systemu
- przydziela zadania w sposób optymalny i równomierny
- łatwo i możliwie najszybciej modyfikuje pierwotny harmonogram
- wspiera pracę brygad / pracowników terenowych poprzez aplikację mobilną
- pomaga zbierać oraz dokumentować dane terenowe w celu późniejszych analiz
E-book do pobrania
Poznaj dokładny przebieg wdrożenia, przygotowań oraz dowiedz się, jakie korzyści przyniesie Ci FSM i jak uniknąć potencjalnych pułapek, w które łatwo wpaść podczas implementacji systemu – wejdź na stronę GeoTaska i pobierz e-booka “System do zarządzania pracownikami w terenie – skuteczne wdrożenie”: