Jak obsługiwać klientów na najwyższym poziomie z pomocą narzędzia klasy FSM? Case Study Deli2

Deli 2 case study

Rozwiązania Globemy pomogły firmie Deli2 wnieść proces planowania i obsługi dostaw na zupełnie nowy poziom. Wszystko dzięki zastosowaniu GeoTraxx – aplikacji do zarządzania zadaniami w terenie i optymalizacji tras.

Deli2 to sklep internetowy oferujący ekskluzywne produkty spożywcze z delikatesów i manufaktur w całej Polsce, a także specjały kuchni z całego świata. Firma od początku postawiła na najnowocześniejsze narzędzia, które będą wspierały jej dynamiczny rozwój i dadzą przewagę na rynku.

W tę strategię idealnie wpasowało się zaproponowane przez Globemę rozwiązanie, czyli GeoTraxx – narzędzie klasy Field Service Management wykorzystujące zasoby Google Maps do wspomagania planowania tras oraz przydzielania zadań dostawcom.

Jak wnieść jakość obsługi sklepu internetowego na najwyższy poziom? Poznaj case study delikatesów online Deli2!

Dowiesz się:

  • Jakie procesy usprawniliśmy w Deli2?
  • W jaki sposób nasze narzędzia pomogły logistyce delikatesów?
  • Jakie efekty przyniosła współpraca z Globemą?
logo deli2

Chcesz osiągnąć podobne rezultaty w swojej firmie? Umów się z nami na spotkanie, żeby omówić Twoje wyzwania i przekonać się, jak możemy Ci pomóc!