Od wprowadzenia aplikacji Field Force Automation (FFA) do oferty Globemy w 2011 roku, firma zbudowała zespół wysoko wykwalifikowanych konsultantów oraz programistów specjalizujących się w tym rozwiązaniu. Swoją wiedzę oraz doświadczenie zdobyli oni dzięki wdrożeniom różnych wersji FFA, które Globema przeprowadziła w Europie Środkowo-Wschodniej. Bazując na tych doświadczeniach, dziś Globema oferuje doradztwo i szerokie wsparcie zarówno dla własnych klientów, jak i dla innych firm, które wdrażają FFA – w tym General Electric oraz partnerów GE.
W ubiegłych dwóch latach zespół Globemy wspierał projekty wdrożeniowe FFA realizowane w Europie. Prace obejmowały między innymi integracje z SAP, konsulting w zakresie architektury systemu i programowanie rozszerzeń funkcjonalnych. Obecnie Globema wspiera GE w projekcie dla dużej firmy energetycznej w USA. Wszystkie prace wykonywane są zdalnie z siedziby Globemy w Warszawie.
Donald Breitweiser, Senior Project Manager w GE Digital Energy, następująco wypowiada się o zaangażowaniu konsultantów Globemy w prowadzonym obecnie projekcie:
“Jako kierownik projektu realizowanego dla dużej amerykańskiej firmy energetycznej, potrzebowałem wsparcia wykwalifikowanego zespołu, który uzupełniłby kompetencje moich pracowników. Zwróciłem się do Globemy wiedząc, że firma ta ma duże doświadczenie i odpowiednie kwalifikacje. Nasz klient jest bardzo zadowolony z postępów prac, które wykonujemy przy dużym zaangażowaniu Globemy. Konsultanci tej firmy łączą w odpowiednich proporcjach doświadczenie i wrażliwość na potrzeby klienta”.
O systemie FFA
GE Field Force Automation jest liderem wśród systemów klasy Work Force Management (WFM) dla segmentu telecom i utilities. FFA zbiera w jeden strumień wszystkie zlecenia prac z całej organizacji, włączając w to tworzenie zadań, planowanie, przydział odpowiedniego wykonawcy, śledzenie SLA (wymagany przez klienta poziom usługi), zarządzanie częściami zamiennymi oraz prognozowanie jak wolumen prac będzie w przyszłości dystrybuowany, z uwzględnieniem czasu i obszarów działania. Aplikacja zawiera sprawdzone rozwiązania w efektywnym zarządzaniu zasobami, jak również w wyszukiwaniu marszruty optymalnej pod względem odległości i czasu. Gotowe mechanizmy do integracji z innymi systemami, wykorzystujące standardowe protokoły, stwarzają możliwość zwiększenia efektywności realizacji zadań.
FFA umożliwia podniesienie wydajności oraz redukcję kosztów działania technicznych grup terenowych zarówno w dużych, jak i małych organizacjach. Platforma FFA ma otwartą architekturę oraz oferuje mobilne narzędzia do zarządzania pracownikami, które integrują się z innymi systemami (CRM, ERP, GIS, BPM, BI etc.).
Korzyści
- redukcja czasu pracy dyspozytorów o ok. 33%
- zmniejszenie kosztów operacyjnych o 25-35%
- poprawa wydajności operacyjnej przez ok. 5-krotne zwiększenie liczby zadań zarządzanych przez jednego dyspozytora
- Znacząca redukcja połączeń telefonicznych i zużycia papieru
- rzetelność danych o sieci dzięki ich bieżącej zdalnej aktualizacji przez pracownika terenowego
- zwiększenie poziomu satysfakcji klienta poprzez spełnienie SLA i bieżące informowanie o przebiegu prac