Rozwiązania Google Maps Platform wsparciem dla e-commerce

By Lipiec 15, 2020 Google, Usługi
ecommerce google

Wprawdzie pierwszą falę zachorowań na COVID-19 mamy już za sobą, ale coraz częściej mówi się o jesiennym powrocie pandemii. To oznacza, że gospodarka – już osłabiona wiosennym zamknięciem – może ucierpieć po raz kolejny. Jak prowadzić biznes w trudnych warunkach i na co warto zwrócić uwagę, aby cały proces zakupowy był dla klienta jak najwygodniejszy? Jak pogodzić utrzymanie obrotów z rygorami sanitarnymi?

Ograniczenia w handlu stacjonarnym, które dobrze pamiętamy z drugiego kwartału 2020 roku, pokazują, że sprzedaż online jest nie tylko ostatnią deską ratunku dla biznesu, ale też sensownym rozwiązaniem docelowym. Z najnowszego badania Nielsena wynika, że w marcu i kwietniu 2020 ponad 30 proc. Polaków zadeklarowało przynajmniej jednorazowy zakup produktów spożywczych i kosmetyczno-chemicznych online.

E-wsparcie dla Twojego biznesu

Wiemy już zatem, że kanał online nie tylko pozwala utrzymać się w grze, ale wręcz może zastąpić tradycyjne kanały sprzedaży. Nie wystarczy jednak sprzedawać – warto jeszcze pomyśleć, jak to zrobić z pełnym sukcesem. Zbudowanie adekwatnej strategii sprzedażowej i silnego zaplecza e-commerce to podstawa – Twoim najlepszym wsparciem w tym procesie będą narzędzia Google Maps Platform.

Wykorzystaj potencjał Google Maps!

Specjalnie dla sektora e-commerce przygotowaliśmy serię bezpłatnych poradników, które prezentują możliwości Google Maps Platform. Narzędzia te wbrew pozorom nie ograniczają się do samych map – dzięki Google Maps możesz naprawdę usprawnić cały proces zakupowy, od pierwszego wejścia Twojego klienta na stronę, aż po dostawę pod jego adres.

Z poradników dowiesz się na przykład:

  • jak uniknąć problemu porzuconych koszyków dzięki Google Maps Autocomplete
  • jaki jest prosty sposób na ograniczenie pomyłek w dostawach
  • jak dostarczać aktualne informacje klientom (takie jak zmiany godzin otwarcia punktów stacjonarnych czy najnowsze zdjęcia)
  • jak optymalnie korzystać z Place Autocomplete i Geocoding API (i czym w ogóle są te narzędzia :))
e-commerce

Pobierz poradniki i dowiedz się, jak Google Maps Platform ułatwi Twój biznes w sieci!

Wyrażam dobrowolną zgodę na przesyłanie informacji o ofercie Globemy z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych przez Globema sp. z o.o.
W związku z powyższym oświadczam, że przyjmuję do wiadomości, iż: * Administratorem danych osobowych jest Globema sp. z o.o. (ul. Wita Stwosza 22, 02-661 Warszawa), NIP 5212743872, KRS 0000024100, Sąd Rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. * Z Administratorem można kontaktować się pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Wita Stwosza 22, 02-661 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres gdpr@globema.com. * Państwa dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu marketingu produktów i usług z oferty Globemy, co jest zgodne z art. 6 ust. 1 RODO, tj. w oparciu o niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora. * Dane osobowe nie są  poddane profilowaniu. * Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż podmioty powiązane (Globema RO SRL, Globema CS s.r.o) oraz uprawnionym na mocy przepisów prawa. * Dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów marketingu własnego, ale nie dłużej niż do momentu wypisania się z naszej listy. * Mam prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. * Mam prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznam, iż przetwarzanie moim danych osobowych narusza przepisy

google maps platform