Automatyzuj zarządzanie zajętością pasa drogowego – ograniczaj koszty i oszczędzaj czas!

Automatyzuj zarządzanie zajętością pasa drogowego – ograniczaj koszty i oszczędzaj czas!

Jesteś właścicielem infrastruktury w sektorze telekomunikacyjnym, energetycznym, gazowym, wodno-kanalizacyjnym, ciepłowniczym lub transportu szynowego?

W takim razie na pewno znajoma jest Ci kwestia zarządzania decyzjami o zajęcie pasa drogowego – składania wniosków, pozyskania odpowiednich zgód, terminowego odnowienia pozwoleń, wnoszenia wymaganych opłat.

To pracochłonne i czasochłonne zadanie, które może wiązać się z licznymi wyzwaniami, które utrudniają i spowalniają działania w Twoim przedsiębiorstwie.

Programista siedzący przy komputerze

Jesteś właścicielem infrastruktury w sektorze telekomunikacyjnym, energetycznym, gazowym, wodno-kanalizacyjnym, ciepłowniczym lub transportu szynowego?

W takim razie na pewno znajoma jest Ci kwestia zarządzania decyzjami o zajęcie pasa drogowego – składania wniosków, pozyskania odpowiednich zgód, terminowego odnowienia pozwoleń, wnoszenia wymaganych opłat.

To pracochłonne i czasochłonne zadanie, które może wiązać się z licznymi wyzwaniami, które utrudniają i spowalniają działania w Twoim przedsiębiorstwie.

Programista siedzący przy komputerze

Jeśli te problemy brzmią znajomo…

Ręczne przepisywanie danych z wniosków i decyzji do wewnętrznych systemów firm jest czasochłonne i podatne na błędy, a dane są niepewne.

Zapytaniami o zajęcie pasa zajmuje się wiele działów i osób, a obsługa dokumentów zajmuje dużo czasu?

Gdy konieczne jest odnowienie decyzji na kolejne lata, trudno jest odnaleźć poprzedni wniosek z załącznikiem mapowym.

Uzupełnianie dokumentacji, na podstawie której wydawany jest nowy wniosek, jest czasochłonne.

Niepotrzebnie ponosisz koszty opłat za powierzchnię działki, której nie wykorzystujesz, gdyż nie ma możliwości porównania powierzchni opłacanej z faktycznie zajmowaną.

…koniecznie musisz poznać rozwiązanie iDoc!

Czym jest i jak działa iDoc?

iDoc wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (AI/ML) do automatycznego czytania i kategoryzowania skanów dokumentów oraz uzupełniania baz danych systemów firmowych odpowiednimi informacjami.

Algorytm czyta informacje w dokumencie i na tej podstawie rozpoznaje jaki to dokument (kategoryzuje go)

Następnie, zbiera dane z dokumentu i zapisuje je we własnej bazie danych.

Ta baza danych może być następnie zintegrowana z bazami danych lub systemami firmy.

iDoc zastępuje ręczne przepisywanie danych z dokumentów do bazy. Automatyzuje i przyspiesza pracę oraz zapewnia niezawodność i wyższą jakość danych oraz szybszy dostęp do informacji o działce niż w przypadku manualnego zbierania i przetwarzania informacji.

Schemat działania iDoka

1

Ładowanie skanów (człowiek) do iDoc

2

Kategoryzacja dokumentu i odczytanie informacji z dokumentów (automat)

3

Weryfikacja odczytanych danych (człowiek + AI)

4

Wysłanie danych do innych systemów

Rozwiązanie dopasowane do Twoich indywidualnych potrzeb

Algorytmy uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, na których bazuje iDoc, można douczać w zależności od potrzeb, dlatego rozwiązanie można dostosować do odczytywania różnego rodzaju dokumentów – właściwych dla branży, ale też konkretnej firmy.

Dowiedz się więcej o rozwiązaniu iDoc

Jak iDoc pomoże w zarządzaniu decyzjami o zajętości pasa drogowego?

Dzięki rozwiązaniu iDoc:

  • Zautomatyzujesz proces przepisywania informacji o zajętości pasa jezdni z dokumentów do twojego systemu i przyspieszysz pracę nawet 10-krotnie,
  • Ograniczysz koszty przepisywania informacji z dokumentów i wyeliminujesz błędy w przepisywanych danych,
  • Usprawnisz obsługę wniosków o zajętość pasa drogowego i przyspieszysz procesy biznesowe, w których te wnioski są wykorzystywane,
  • Pracownicy w Twojej firmie zyskają szybki i łatwy wgląd w informacje o statusie poszczególnych działek,
  • Monitorowanie terminów odnowienia pozwoleń nie będzie już problemem, a Ty unikniesz kar finansowych związanych z brakiem aktualnych decyzji,
  • Będziesz mieć lepszy ogląd wykorzystania terenu, za którego użytkowanie płacisz – koniec z niepotrzebnymi opłatami za teren, z którego i tak nie korzystasz.

Więcej na temat cyfryzacji, kategoryzacji i rozpoznawania atrybutów z dokumentów papierowych znajdziesz na stronie rozwiązania iDoc

Dowiedz się więcej o iDoku
Aplikacja iDoc. Panel weryfikacji danych. Można w nim w łatwy sposób sprawdzić poprawność sczytanych informacji (umieszczone w oknie po lewej) i porównać ze źródłem na podglądzie dokumentu (po prawej). Aplikacja daje też do wyboru zapasowych kandydatów dla wartości danego atrybutu i zakreśla je na kolorowo na podglądzie.

Zaufali nam

Klientów Globemy znajdziesz na całym świecie. Z naszych usług i rozwiązań korzysta około 700 instytucji i firm.

Dołącz do nich!

Nie wiesz, od czego zacząć?

Od rozmowy z nami!

Porozmawiajmy o potrzebach Twojego biznesu.

Omówimy szczegółowo Twoje potrzeby związane z pracą z dokumentami, opowiemy o sposobie działania iDoka i odpowiemy na wszystkie nurtujące Cię pytania, przekonasz się jak iDoc może wesprzeć Twoją firmę.

Praca z dokumentacją

    Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka Globema sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do usunięcia danych, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych. Szczegółowe zasady przetwarzania Państwa danych osobowych są zawarte w Polityce Prywatności.





    Kim jesteśmy i dlaczego warto zaufać naszemu doświadczeniu?

    O mapach i sieciach wiemy wszystko!

    Globema to wiodący dostawca specjalizowanych rozwiązań geoprzestrzennych oraz produktów i usług IT. Tworzymy i rozwijamy aplikacje do zarządzania majątkiem sieciowym i pracownikami w terenie, oferujemy także usługi mapowe i lokalizacyjne, integracje pomiędzy systemami, analizy metodami AI/ML, digitalizację.

    Porozmawiajmy

    Chcesz nam zadać pytanie? Zadzwoń pod numer 22 848 73 13 lub napisz do nas bezpośrednio na adres: