Automatyzuj przepisywanie informacji z dokumentów dotyczących wynajmu nieruchomości!

Oszczędzaj czas, ogranicz koszty, podnieś wydajność pracy

Automatyzuj przepisywanie informacji z dokumentów dotyczących wynajmu nieruchomości!

Oszczędzaj czas, ogranicz koszty, podnieś wydajność pracy

Działasz w sektorze Facility & Property Management? Wynajmujesz powierzchnie handlowe, biznesowe, biurowe, hotelowe oraz inne wielkopowierzchniowe lokale komercyjne i zarządzasz nimi?

Co miesiąc w Twojej firmie przetwarzane są dziesiątki, a nawet setki dokumentów związanych z najmem, jak umowy, aneksy, korespondencja czy audyty, które sporządzane są w formie papierowej? W takim razie na pewno nieobcy jest Ci problem pozyskiwania informacji z takich dokumentów.

To pracochłonne, czasochłonne i żmudne zadanie, które może wiązać się z licznymi wyzwaniami, które utrudniają i spowalniają działania w Twojej firmie i narażają Cię na niepotrzebne koszty.

Programista siedzący przy komputerze

Działasz w sektorze Facility & Property Management? Wynajmujesz powierzchnie handlowe, biznesowe, biurowe, hotelowe oraz inne wielkopowierzchniowe lokale komercyjne i zarządzasz nimi?

Co miesiąc w Twojej firmie przetwarzane są dziesiątki, a nawet setki dokumentów związanych z najmem, jak umowy, aneksy, korespondencja czy audyty, które sporządzane są w formie papierowej? W takim razie na pewno nieobcy jest Ci problem pozyskiwania informacji z takich dokumentów.

To pracochłonne, czasochłonne i żmudne zadanie, które może wiązać się z licznymi wyzwaniami, które utrudniają i spowalniają działania w Twojej firmie i narażają Cię na niepotrzebne koszty.

Programista siedzący przy komputerze

Jeśli te problemy brzmią znajomo…

Ręczna kategoryzacja dokumentów dotyczących wynajmu nieruchomości oraz przepisywanie z nich danych do wewnętrznych systemów Twojej firmy jest czasochłonne, a przez to kosztowne

Przepisywane dane są podatne na błędy i nie ma gwarancji, że są wiarygodne

Żmudny charakter manualnego przepisywania danych wpływa na wysoką rotację pracowników zajmujących się tym zadaniem przez co konieczne jest ciągłe zatrudnianie i szkolenie nowych osób, co generuje duże koszty i spowalnia pracę

Trudny dostęp do danych powoduje opóźnienia w ważnych procesach, np. cyklicznym raportowaniu kwot i powierzchni, generowaniu zestawień ilościowych czy opłacaniu faktur – i generuje straty

…koniecznie musisz poznać rozwiązanie iDoc!

Porozmawiajmy, jak iDoc może wesprzeć Twój biznes

Omówimy szczegółowo Twoje potrzeby związane z pracą z dokumentami, opowiemy o sposobie działania iDoka i odpowiemy na wszystkie nurtujące Cię pytania, przekonasz się jak iDoc może wesprzeć Twoją firmę.

Praca z dokumentacją

    Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka Globema sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do usunięcia danych, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych. Szczegółowe zasady przetwarzania Państwa danych osobowych są zawarte w Polityce Prywatności.





    Czym jest i jak działa iDoc?

    iDoc wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (AI/ML) do automatycznego czytania i kategoryzowania skanów dokumentów oraz uzupełniania baz danych systemów firmowych odpowiednimi informacjami.

    Algorytmy AI/ML iDoka przetwarzają informacje zawarte w dokumencie, identyfikując jego rodzaj i przypisując mu odpowiednią kategorię.

    Następnie system gromadzi istotne dane z dokumentu, składując je w dedykowanej bazie danych.

    Ta baza danych może być łatwo zintegrowana z istniejącymi bazami danych lub systemami firmy.

    iDoc eliminuje konieczność ręcznego przepisywania informacji z dokumentów do bazy, automatyzując i przyspieszając proces pozyskiwania danych . Dzięki temu zapewnia nie tylko wyższą efektywność pracy, ale także niezawodność i wyższą jakość zgromadzonych danych.

    Schemat działania iDoka

    1

    Ładowanie skanów (człowiek) do iDoc

    2

    Kategoryzacja dokumentu i odczytanie informacji z dokumentów (automat)

    3

    Weryfikacja odczytanych danych (człowiek + AI)

    4

    Wysłanie danych do innych systemów

    Rozwiązanie dopasowane do Twoich indywidualnych potrzeb

    Algorytmy uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, na których bazuje iDoc, można douczać w zależności od potrzeb, dlatego rozwiązanie można dostosować do odczytywania różnego rodzaju dokumentów – właściwych dla branży, ale też konkretnej firmy.

    iDoc może działać jako rozwiązanie on-premise – na infrastrukturze klienta oraz w chmurze.

    Dowiedz się więcej o rozwiązaniu iDoc

    Jak iDoc wspiera wynajem nieruchomości komercyjnych?

    Dzięki rozwiązaniu iDoc:

     

    • Zautomatyzujesz proces kategoryzacji dokumentów oraz przepisywania zawartych w nich informacji związanych z wynajmem nieruchomości do Twojego systemu i przyspieszysz pracę nawet 10-krotnie,
    • Ograniczysz koszty kategoryzacji dokumentów i przepisywania zawartych w nich informacji do bazy danych firmy oraz wyeliminujesz błędy w przepisywanych danych,
    • Zyskasz szybki i łatwy dostęp do informacji o poszczególnych nieruchomościach – dzięki możliwości łatwego wyszukiwania w oparciu o wybrane atrybuty
    Napisz do nas!

    Więcej na temat cyfryzacji, kategoryzacji i rozpoznawania atrybutów z dokumentów papierowych znajdziesz na stronie rozwiązania iDoc

    Dowiedz się więcej o iDoku
    Aplikacja iDoc. Panel weryfikacji danych. Można w nim w łatwy sposób sprawdzić poprawność sczytanych informacji (umieszczone w oknie po lewej) i porównać ze źródłem na podglądzie dokumentu (po prawej). Aplikacja daje też do wyboru zapasowych kandydatów dla wartości danego atrybutu i zakreśla je na kolorowo na podglądzie.

    Zaufali nam

    Klientów Globemy znajdziesz na całym świecie. Z naszych usług i rozwiązań korzysta około 700 instytucji i firm.

    Dołącz do nich!

    Kim jesteśmy i dlaczego warto zaufać naszemu doświadczeniu?

    O mapach i sieciach wiemy wszystko!

    Globema to wiodący dostawca specjalizowanych rozwiązań geoprzestrzennych oraz produktów i usług IT. Tworzymy i rozwijamy aplikacje do zarządzania majątkiem sieciowym i pracownikami w terenie, oferujemy także usługi mapowe i lokalizacyjne, integracje pomiędzy systemami, analizy metodami AI/ML, digitalizację.

    Porozmawiajmy

    Chcesz nam zadać pytanie? Zadzwoń pod numer 22 848 73 13 lub napisz do nas bezpośrednio na adres: