Globema podpisała kolejny znaczący kontrakt obejmujący wdrożenie systemu do zarządzania pracami i pracownikami w terenie (Field Force Automation – FFA) u klienta w Europie Środkowo-Wschodniej. Oferta Globemy wybrana została po bardzo długim i wymagającym procesie przetargowym, w którym firma konkurowała z integratorami IT oferującymi wiodące na świecie rozwiązania klasy Mobile WorkForce Management. Projekt obejmuje dostawę licencji, wdrożenie, konfigurację i dostosowanie systemu do specyficznych wymagań zamawiającego. Umowa została podpisana na dwa lata, a jej wartość to ponad milion Euro.
Klient to firma dystrybuująca energię elektryczną oraz gaz, będąca lokalnym oddziałem dużej, międzynarodowej korporacji. Po wdrożeniu, z systemu FFA będzie korzystało w niej ponad 1500 brygad terenowych, działających na obszarze ½ kraju.
Field Force Automation – zarządzanie pracami i pracownikami w terenie
Field Force Automation (FFA) wspiera zarządzanie zadaniami w terenie oraz całością niezbędnych do ich realizacji zasobów (pracownicy, czas, narzędzia, materiały, części zamienne) z wykorzystaniem terminali mobilnych.
Wdrożenie FFA umożliwia:
- Automatyzację i optymalizację przydzielania zleceń brygadom terenowym
- Dostarczanie szczegółowych danych niezbędnych do analiz
- Optymalizację ilości i jakości wykonywanych prac
- Tworzenie i analizę wewnętrznych benchmarków dla poszczególnych rodzajów zleceń
- Planowanie marszruty brygad
- Monitorowanie SLA oraz zwiększenie poziomu satysfakcji klientów.