Skip to main content

Nowe usługi Smallworld w ofercie Globemy

By 22 lipca, 201322 czerwca, 2020Smallworld, Usługi

Oferta Globemy właśnie powiększyła się o komplet usług wspierających wdrożenie oraz niezawodne funkcjonowanie aplikacji opartych na platformie GE Smallworld. Usługi te obejmują m.in. bieżące administrowanie systemem, zapewnienie bezpieczeństwa danych, dobór odpowiedniego sprzętu, instalację nowych komponentów czy optymalizację wydajności systemu.

Globema, jako wieloletni dostawca rozwiązań informatycznych bazujących na platformie GE Smallworld, posiada kompetencje, specjalistyczną wiedzę i wieloletnie doświadczenie gwarantujące wysoką jakoś świadczonych usług.

W skład pakietu nowych usług Smallworld wchodzą:

  • Kompleksowa administracja systemów Smallworld
  • Audyt wydajności i bezpieczeństwa systemu
  • Optymalizacja wydajności systemu
  • Przygotowanie rekomendacji sprzętowej
  • Instalacja nowych środowisk
  • Przygotowanie planu migracji systemu i asysta w migracji na nowy sprzęt
  • Asysta w stawianiu nowych środowisk
  • Konfiguracja kopii bezpieczeństwa baz danych Smallworld

Sposób realizacji usług

Usługi Smallworld kierowane są do właścicieli biznesowych produktów i szefów działów IT w celu całkowitego lub częściowego odciążenia ich pracowników od obowiązków związanych z administrowaniem systemem Smallworld. Na etapie podpisywania umowy z Klientem ustalane są szczegółowe warunki dotyczące zakresu usługi oraz mierniki umowy KPI (Key Performance Indicators) do podsumowań okresowych. Każdego Klienta obsługują wyznaczeni konsultanci. Posiadają oni duże doświadczenie i wiedzę wynikającą z udziału w wielu projektach w kraju i zagranicą oraz uczestnictwa w szkoleniach specjalistycznych dedykowanych dla partnerów producenta systemu.

Korzyści

  • Krótszy czas wdrożenia oprogramowania – Zapewniamy wsparcie od początku startu produkcyjnego, posiadamy gotowe procedury, instrukcje, wzorce oraz doświadczenia z podobnych wdrożeń w innych przedsiębiorstwach.
  • Zwiększone zadowolenie biznesu – Ułatwiamy korzystanie z systemu (konfiguracja, tips&tricks) i zapewniamy większą jego dostępność.
  • Niższe koszty długoterminowe – Zapewniamy wysoką jakość usług administracyjnych od momentu wdrożenia oraz ograniczenie przestojów pracy do minimum. Ponadto niepotrzebne staje się kosztowne utrzymywanie kompetencji w zespole.
  • Zwiększone bezpieczeństwo – Nasz zespół zapewnia niezbędne kompetencje, przez co nie potrzeba kilku etatów na zastępstwo a dane gromadzone w systemie są bezpieczne.
  • Ustalone zasady współpracy (warunki SLA) – Zadania wykonywane na żądanie Klienta objęte są warunkami SLA, co gwarantuje terminowość i jakość wykonywanych zmian.