Jak działa LocDoc?
LocDoc to aplikacja, która automatycznie kategoryzuje różne pisma, mapy, decyzje, protokoły i podobne dokumenty, a następnie, w wyniku analizy ich treści, przypisuje im datę i lokalizację. Tworzy w ten sposób przestrzenną bazę dokumentów. Aby to wszystko zrobić w krótkim czasie, moduł kategoryzacji oparty jest na mechanizmach sztucznej inteligencji, które najpierw „uczą się” poprzez analizę próby dokumentacji, a następnie wykorzystują optymalnie dostrojony model do kategoryzacji w danym przedsiębiorstwie.
Użytkownik posługuje się intuicyjnym interfejsem, dzięki któremu może sprawnie wyszukiwać dokumenty, znaleźć je na mapie i przeglądać ich treść.

Jak działa kategoryzacja?
- Rodzaj (np. mapa powykonawcza, schemat wewnętrzny stacji, protokół odbioru przyłącza, warunki przyłączeniowe)
- Datę (np. protokołu, orzeczenia administracyjnego, wydania warunków)
- Lokalizację (np. adres pocztowy inwestycji, numer ewidencyjny działki)
Podział na typy dokumentów jest specyficzny dla branży lub nawet przedsiębiorstwa. Moduł Kategoryzacji w LocDoc aktualnie obsługuje 11 kategorii. Są to m.in.: warunki przyłączenia, mapy, schematy wewnętrzne, szkice polowe, tabele współrzędnych, decyzje czy protokoły. Kategorie doskonale pasują do branży energetycznej, ale można je wykorzystać w innych przedsiębiorstwach sieciowych, takich jak gazownictwo czy ciepłownictwo. Model AI/ML zawarty w module Kategoryzacji w trakcie wdrożenia może być dostosowany do potrzeb klienta.
Rola LocDoc w procesie cyfryzacji dokumentacji papierowej

LocDoc sprawdzi się zwłaszcza w organizacjach, które:
- posiadają dokumentację powykonawczą, inwestycyjną lub projektową, dotyczącą swojej infrastruktury
- posługują się dokumentacją związaną z cyklicznymi czynnościami na infrastrukturze
- w różnych procesach biznesowych wykorzystują informację z trudno dostępnych dokumentów papierowych
- chcą zapewnić swoim pracownikom wygodny dostęp do pełnej i aktualnej wiedzy o rozproszonym geograficznie majątku i infrastrukturze.

LocDoc to szybki pierwszy krok do pełnej cyfryzacji i zbudowania bazy GIS.
Co zyskasz dzięki precyzyjnej kategoryzacji swojego archiwum?
Swobodny dostęp do dokumentacji dla całej firmy – usprawnienie kluczowych procesów biznesowych
Bezpieczeństwo i obniżenie kosztów tworzenia i przechowywania archiwum
Łatwość użytkowania – LocDoc jest dostępny jako usługa w chmurze
Możliwość wizualizacji na mapie dokumentów w kontekście obiektów sieciowych
Dokładność automatycznej kategoryzacji dokumentów to aż 95%, a szybkość jest nieporównywalnie razy większa od procesu ręcznego. Dowiedz się, jak przyspieszyć i obniżyć koszty przetwarzania dokumentów i co jeszcze możesz zyskać dzięki LocDoc.
ROZWIĄZANIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW SIECIOWYCH
- Filtr solutions:
- All
- Badanie i Rozwój
- Biznes
- Ciepłownictwo
- EC.GIS+
- Energetyka
- FME
- Gazownictwo i Ropociągi
- GE Smallworld Offices
- LNI
- Lode Data
- Lokalizacja Obiektów
- PNI
- Projekty badawczo-rozwojowe
- Rozwiązania Mobilne
- Smallworld
- Smart Grid
- Telekomunikacja
- Wodociągi i Kanalizacja
- Zarządzanie pracownikami
- Zarządzanie Pracownikami w Terenie