Seminarium „Google Earth&Maps dla biznesu” w Pradze

By 6 grudnia, 201322 czerwca, 2020Google

3 grudnia w Pradze (Czechy) odbyło się Seminarium „Google Earth & Maps dla biznesu”, zorganizowane przez Globemę we współpracy z firmą Google. Uczestnicy seminarium mieli okazję poznać najnowsze rozwiązania biznesowe wykorzystujące technologie Google Earth i Google Maps, odbyły się także pokazy dedykowane przedsiębiorstwom i instytucjom, które przybyły na wydarzenie.

Seminarium zgromadziło ponad 60 osób z 40 czeskich firm i instytucji. Spotkanie adresowane było głównie do kilku branż: telekomunikacji, branż sieciowych, nieruchomości, administracji rządowej i samorządowej, logistyki.

Podczas seminarium zaprezentowano aplikacje oparte na systemach mapowych Google, które znajdują zastosowanie w branżach obecnych podczas wydarzenia. Szczególną uwagę uczestników zwróciła aplikacja GeoGrid, która umożliwia prezentację i edycję danych z systemu GIS bezpośrednio na mapach Google, a także w technologii Google Earth (3D). Aplikacja posiada dostęp do zdjęć StreetView oraz fotografii pod kątem 45stopni. Zainteresowaniem cieszyły się też wirtualne wycieczki 3D po wybranych czeskich i europejskich miastach.

Inne aplikacje zaprezentowane podczas seminarium:

  • GeoMarketing – pozwala przetwarzać informacje potrzebne do podejmowania decyzji biznesowych na bazie danych geoprzestrzennych; umożliwia planowanie działań w obrębie sprzedaży, marketingu i rozwoju biznesu,
  • GeoEstate – pomaga wizualizować i lokalizować każdy rodzaj inwestycji na mapie, zapewniając przejrzysty i prosty sposób użycia; wspiera proces podejmowania decyzji przez klientów oraz ułatwia komunikację z nimi,
  • GeoLocator – umożliwia wizualizację oddziałów, punktów obsługi klienta czy punktów serwisowych na stronie internetowej firmy; narzędzie typu „Store Locator”.

Aplikacje demonstracyjne zostały przygotowane przez Globemę specjalnie dla uczestników konferencji. Pokazy obejmowały również przykłady wdrożonych rozwiązań z całego świata.

Globema aktywnym partnerem Google GEO w Europie Środkowo-Wschodniej

Od maja 2012 roku, kiedy to Globema została pierwszym oficjalnym partnerem Google w zakresie wdrożeń i sprzedaży produktów GEO Enterprise w Europie Środkowo-Wschodniej, firma systematycznie zwiększa zaangażowanie w tę część biznesu. W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku Globema zrealizowała około 20 zamówień dotyczących licencji na oprogramowanie i/lub usług programistycznych i wdrożeniowych od klientów z Polski, Czech, Rumunii, Węgier, Litwy oraz Słowenii.