Skip to main content

Śniadania z Google GEO – kontynuacja inicjatywy Globemy i Google

By 18 grudnia, 201422 czerwca, 2020Google, Wydarzenia

Globema wraz z Google Polska była organizatorem kolejnych trzech Śniadań z Google GEO. Spotkania, które odbyły się 15 i 22 października w Polsce były dedykowane branży developerskiej, a tematem przewodnim była “Innowacja w branży nieruchomości”. Śniadanie z 6 grudnia odbyło się w Czeskiej Pradze i było skierowane do branży finansowej. Głównym tematem spotkania była „Innowacja w branży finansowej”.

„Śniadanie z Google GEO” to cykl spotkań mający na celu przybliżenie światowych trendów z zakresu wykorzystania rozwiązań opartych na produktach Google GEO w różnych obszarach przedsiębiorstwa.

Śniadania z Google GEO w Warszawie

Głównym celem konsultantów Globemy i Google była odpowiedź na pytanie jak narzędzia Google GEO wspierają innowacyjność w branży nieruchomości. Założenia spotkań były realizowane poprzez przedstawienie innowacyjnych rozwiązań opartych na platformie Google GEO oraz wskazanie głównych trendów w rozwoju rozwiązań informatycznych w branży nieruchomości. Takie zagadnienia jak: lokalizacja inwestycji, analizy otoczenia dla nowych i istniejących nieruchomości, aplikacje mobilne dla przyszłych i obecnych klientów to tylko niektóre z poruszanych zagadnień podczas śniadania.

Trzygodzinne śniadania były podzielone na dwie części. Pierwsza połowa została poświęcona globalnym trendom i kierunkom rozwoju serwisu mapowego jakim jest Google Maps. W drugiej części prowadzący z Globemy skupili się na przedstawieniu rozwiązań wykorzystujących wspominane trendy w aplikacjach dla branży nieruchomości.

Śniadanie z Google GEO w Pradze

Spotkanie w Pradze zostało w całości dedykowane przedstawicielom branży finansowej. Podczas trzygodzinnego spotkania uczestnicy dowiedzieli się o możliwościach zastosowania rozwiązań mapowych w takich obszarach jak sprzedaż, marketing, zarządzanie pracownikami mobilnymi. Analizy otoczenia dla nowych i istniejących punktów sieci sprzedaży, aplikacje mobilne dla przyszłych i obecnych klientów, analizy geomarketingowe to tylko niektóre z poruszanych zagadnień podczas śniadania.
W ostatnich trzech śniadaniach organizowanych przez Google i Globemę wzięli udział przedstawiciele około 50 firm reprezentujących różne segmenty rynku w Polsce, Czechach i Słowacji.

Google GEO popularne wśród firm w Europie Centralnej i Wschodniej

W tym roku Globema wdrożyła i dostarczyła rozwiązania wykorzystujące technologię Google GEO (przede wszystkim Google Maps API) do ponad 30 firm i instytucji w Europie Środkowo-Wschodniej. Aplikacje wykorzystywane są między innymi do geomarketingu, zarządzania pracownikami w terenie, inwentaryzacji obiektów i infrastruktury oraz promocji i sprzedaży.

Colliers Case Study in English Usługi Google GEO