Z radością informujemy, że Globema została sponsorem i wystawcą prestiżowej Konferencji FTTH, która odbędzie się w Berlinie w dniach 19-21 marca.
Podczas wydarzenia zaprezentujemy kompleksowe rozwiązania wspierające cały cykl życia sieci – od planowania, poprzez projektowanie, budowę, aż po świadczenie usług i utrzymanie.
Nasze specjalizowane oprogramowanie wspomoże pozyskanie i utrzymanie danych, zautomatyzuje projektowanie sieci oraz pomoże efektywnie zarządzać pracownikami mobilnymi.
Konferencja FTTH – najważniejsze wydarzenie roku sektora światłowodowego
Konferencja FTTH to wydarzenie, na którym spotykają się przedstawiciele czołowych firm i organizacji z dziedziny technologii światłowodowych. Organizatorzy przewidują, że w tym roku weźmie w nim udział ponad 4000 osób reprezentujących ponad 1000 firm z 100 krajów, a także 120 wystawców i partnerów. Jest to więc doskonała okazja do wymiany wiedzy i doświadczeń dotyczących najnowszych trendów, rozwiązań i wyzwań w branży.
Pierwszy dzień konferencji poświęcony będzie warsztatom eksperckim prowadzonym przez członków FTTH Council Europe, głównego organizatora wydarzenia.
Główna część konferencji rozpocznie się 20 marca i potrwa dwa dni, obejmując przemówienia i sesje panelowe. Uczestnicy będą dyskutować na temat najważniejszych aspektów FTTH, 5G oraz innych technologii i usług związanych ze światłowodami, a także ich wpływu na społeczeństwo.
Globema na Konferencji FTTH
W ramach wydarzenia odbędą się również dwudniowe targi, na których ponad 120 wystawców zaprezentuje różnorodne produkty i usługi związane z sieciami Fiber-to-the-Home (FTTH).
Globema, jako zaufany dostawca IT z bogatą historią świadczenia usług dla sektora telekomunikacyjnego, również weźmie w nich udział w charakterze wystawcy. Cieszymy się, że będziemy mogli aktywnie uczestniczyć w dyskusjach dotyczących sposobów na usprawnienie działań na sieci, jej utrzymania czy projektowania.
W zgodzie z przyświecającą nam ideą wprowadzania innowacji i dostosowywania naszej oferty do zmieniających się potrzeb klientów, w tym roku zaprezentujemy jeszcze szersze portfolio rozwiązań skierowanych do firm z branży telekomunikacyjnej:
:
Narzędzia i usługi do budowy i utrzymania cyfrowego modelu majątku sieciowego – Platforma GlobIQ
Platforma wspiera pozyskiwanie i utrzymanie danych o sieci. Doskonale sprawdzi się u operatorów poszukujących narzędzi, które pomogą im m.in. w:
- pozyskaniu informacji o sieci z wielu źródeł (dokumentacja papierowa, dane zebrane w terenie, dane w formacie cyfrowym) na cele zasilenia systemu paszportyzacji sieci i zbudowania cyfrowego modelu majątku sieciowego.
- szybkiej aktualizacji i utrzymaniu danych w działającym systemie paszportyzacji
- migracji informacji o sieci w przypadku połączenia sieci rożnych operatorów.
GeoTask – usprawnienie prac w terenie: optymalizacja przydzielania zadań i monitorowanie pracowników w czasie rzeczywistym
Nasz autorski system FSM GeoTask wspiera dostawców sieci w efektywnym planowaniu i zarządzaniu wieloma zadaniami wykonywanymi przez techników w terenie. Sprawdzi się zarówno przy realizacji zadań związanych z utrzymaniem sieci, jak i obsłudze wizyt u klientów.
Specjalizowane aplikacje do zbierania danych w terenie
Platforma do budowania wyspecjalizowanych, sterowanych głosem aplikacji mobilnych, wykorzystujących rozpoznawanie obrazów i inteligentne pomiary do zbierania danych o sieci i raportowania zadań w terenie pozwala budować spersonalizowane mobilne aplikacje dopasowane do konkretnych wymagań i procesów operatora.
NetVersant Designer – rozwiązanie do automatyzacji projektowania sieci
Nasze oprogramowanie do projektowania i optymalizacji umożliwia łatwe tworzenie scenariuszy projektowania sieci i wybór najlepszego, najbardziej opłacalnego i zgodnego z założeniami technicznymi projektu, zwiększając w ten sposób efektywność inwestycji.
Spotkajmy się przy stoisku 22B w hali wystawowej 25
Odwiedź nasze stoisko, skorzystaj z okazji, aby osobiście omówić swoje wyzwania i potrzeby oraz dowiedz się, jak Globema może wesprzeć Twój biznes.