Skip to main content

GeoTask – sprawniejsza obsługa klienta i utrzymanie sieci w sektorze telekomunikacyjnym w Rumunii. Case Study

By 31 sierpnia, 202219 września, 2022Case Study, Field Service Management, Telekomunikacja
case-study-telco-rumunia

Dowiedz się, jak, dzięki systemowi do zarządzania pracami w terenie, nasz klient z sektora telekomunikacyjnego w Rumunii usprawnił dostarczanie usług i obsługę prac związanych z utrzymaniem sieci.

Aby dotrzymać kroku niezwykle dynamicznemu i konkurencyjnemu rynkowi telekomunikacyjnemu, nasz klient potrzebował rozwiązania, które pozwoli sprawnie obsługiwać tysiące zleceń dziennie, a z drugiej strony wywiązać się z niezwykle wymagających ustaleń zawartych w SLA – Service Level Agreement (umowa określająca gwarantowany poziom świadczenia usług).

Nie byłoby to możliwe bez nowoczesnego, wspieranego sztuczną inteligencją rozwiązania do zarządzania pracami i pracownikami w terenie.

Poznaj historię naszej współpracy i dowiedz się:

  • Jakie wyzwania stały przed naszym klientem
  • Jakie usprawnienia wprowadził system GeoTask zaproponowany przez Globemę
  • Jakie korzyści przyniosło naszemu klientowi wdrożenie zautomatyzowanego, ujednoliconego systemu obsługi zleceń
  • Jak potoczyła się nasza współpraca i jakie dalsze plany nasz klient wiąże z GeoTaskiem