
Dowiedz się, jak, dzięki systemowi do zarządzania pracami w terenie, nasz klient z sektora telekomunikacyjnego w Rumunii usprawnił dostarczanie usług i obsługę prac związanych z utrzymaniem sieci.
Aby dotrzymać kroku niezwykle dynamicznemu i konkurencyjnemu rynkowi telekomunikacyjnemu, nasz klient potrzebował rozwiązania, które pozwoli sprawnie obsługiwać tysiące zleceń dziennie, a z drugiej strony wywiązać się z niezwykle wymagających ustaleń zawartych w SLA – Service Level Agreement (umowa określająca gwarantowany poziom świadczenia usług).
Nie byłoby to możliwe bez nowoczesnego, wspieranego sztuczną inteligencją rozwiązania do zarządzania pracami i pracownikami w terenie.
Poznaj historię naszej współpracy i dowiedz się:
- Jakie wyzwania stały przed naszym klientem
- Jakie usprawnienia wprowadził system GeoTask zaproponowany przez Globemę
- Jakie korzyści przyniosło naszemu klientowi wdrożenie zautomatyzowanego, ujednoliconego systemu obsługi zleceń
- Jak potoczyła się nasza współpraca i jakie dalsze plany nasz klient wiąże z GeoTaskiem
To również może Cię zainteresować:
Jak usprawnić pracę technika w terenie i jak wpłynie to na rozwój Twojego biznesu?
GeoTask w laboratorium - jak J.S. Hamilton usprawnił proces pobierania próbek
Bardziej wydajna obsługa sieci i sprawne usuwanie usterek w terenie dzięki GeoTask - case study UPC Polska