Oferujemy pełne wsparcie techniczne dla biznesowych rozwiązań informatycznych oraz dla systemów i narzędzi opartych na platformach GE Smallworld, Google Maps oraz na technologiach Oracle i Java. Zapewniamy serwis zarówno zdalnie, jak i bezpośrednio u klienta.
System obsługi zgłoszeń
Kompleksowe wsparcie dla systemów GE Smallworld
Świadczymy pełen serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla rozwiązań opartych na GE Smallworld, w tym:
- Smallworld Physical Network Inventory
- Smallworld Logical Network Inventory
- Electric Office
- Global Transmission Office
- Gas Distribution Office
Zakres naszych usług serwisowych obejmuje wszystkie linie wsparcia: od przyjmowania zgłoszeń i kontaktów z klientem, po naprawę błędów i usuwanie problemów. Stosujemy sprawdzoną procedurę obsługi zgłoszeń, a nasi konsultanci dostosowują warunki SLA (Service Level Agreement) do wymagań zleceniodawców.
Okresowy audyt systemu bezpośrednio w siedzibie klienta
W ramach naszych usług serwisowych (lub jako samodzielne zlecenie) realizujemy w siedzibie klienta regularne przeglądy poprawności funkcjonowania systemu na poziomie administratora. Nasi wykfalifikowani konsultanci analizują wydajność, dostępność oraz utrzymanie i rozwój funkcjonalny.
Zawsze gotowi do pomocy: System Obsługi Zgłoszeń on-line
Do rejestracji i śledzenia zgłoszeń używamy Systemu Obsługi Zgłoszeń (SOZ), czyli wielojęzycznej aplikacji webowej, która znacznie usprawnia komunikację między klientem a naszym Działem Wsparcia Technicznego. Dzięki SOZ, klient ma pełną informację na temat statusu swoich zgłoszeń, a także może na bieżąco otrzymywać odpowiedzi i instrukcje.

Doświadczenie i kompetencje
Zapewniamy wsparcie techniczne dla rozwiązań opartych na portfolio GE Smallworld od 1997 roku. Przez ten czas znacząco przyczyniliśmy się do rozwoju tej platformy i staliśmy się wiodącym dostawcą narzędzi opartych na Smallworld.
Dział Wsparcia Technicznego Globemy liczy ponad 50 osób. Nasi inżynierowie posiadają certyfikaty GE Smallworld z technologii Smallworld GIS oraz aplikacji branżowych.
Obecnie świadczymy usługi serwisowe dla ponad 100 klientów z całego świata. Realizacja umów serwisowych jest procesem objętym certyfikacją ISO 9001:2008.