Oferujemy pełne wsparcie techniczne biznesowych rozwiązań informatycznych oraz systemów i narzędzi opartych na platformach GE Smallworld, Google Maps oraz na technologiach Oracle i Java. Zapewniamy serwis zarówno zdalnie, jak i bezpośrednio u klienta.

Kompleksowe wsparcie systemów GE Smallworld

Świadczymy pełen serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla rozwiązań opartych na GE Smallworld, w tym:

Zakres naszych usług serwisowych obejmuje wszystkie linie wsparcia: od przyjmowania zgłoszeń i kontaktów z klientem, po naprawę błędów i usuwanie problemów. Stosujemy sprawdzoną procedurę obsługi zgłoszeń, a nasi konsultanci dostosowują warunki SLA (Service Level Agreement) do wymagań zleceniodawców.

Okresowy audyt systemu bezpośrednio w siedzibie klienta lub zdalnie

W ramach usług serwisowych (lub jako samodzielne zlecenie) realizujemy w siedzibie klienta regularne przeglądy poprawności funkcjonowania systemu na poziomie administratora. Nasi konsultanci analizują wydajność, dostępność oraz utrzymanie i rozwój funkcjonalny.

Zawsze gotowi do pomocy: System Obsługi Zgłoszeń on-line

Do rejestracji i śledzenia zgłoszeń używamy Systemu Obsługi Zgłoszeń (SOZ), czyli wielojęzycznej aplikacji webowej, która znacznie usprawnia komunikację między klientem a naszym Działem Wsparcia Technicznego.

Dzięki SOZ, klient ma pełną informację na temat statusu swoich zgłoszeń, a także może na bieżąco otrzymywać odpowiedzi i instrukcje.

Zaloguj się do Systemu Obsługi Zgłoszeń

Nasze doświadczenie

  • Dział Wsparcia Technicznego Globemy liczy ponad 50 osób. Nasi inżynierowie posiadają certyfikaty GE Smallworld z technologii Smallworld GIS oraz aplikacji branżowych.
  • Zapewniamy wsparcie techniczne rozwiązań opartych na portfolio GE Smallworld od 1997 roku. Przez ten czas znacząco przyczyniliśmy się do rozwoju tej platformy i staliśmy się wiodącym dostawcą narzędzi opartych na Smallworld.
  • Od 2008 roku odpowiadamy za rozwój i utrzymanie Smallworld Logical Network Inventory (LNI), jednego z kluczowych komponentów GE Smallworld dla firm z sektora telekomunikacji.
  • Obecnie z naszych usług serwisowych korzysta ponad 100 klientów z całego świata.

Porozmawiajmy

Chcesz skorzystać z naszych usług? Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu omówienia Twoich potrzeb i dalszych kroków.

22 848 73 13
sales@globema.pl






    Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka Globema sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do usunięcia danych, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych. Szczegółowe zasady przetwarzania Państwa danych osobowych są zawarte w Polityce Prywatności.