
Wybierając skuteczny system Field Service Management (FSM) masz dwie podstawowe opcje. Możesz zdecydować się na zakup gotowego oprogramowania, albo zamówić dodatkowe, personalizowane zmiany do istniejącego produktu. W ten sposób, narzędzie dokładnie odzwierciedli procesy funkcjonujące w Twojej organizacji.
Wydawałoby się, że druga opcja (dedykowane narzędzie) powinna być korzystniejsza. W końcu, jeśli coś jest „szyte na miarę”, to pod względem dopasowania do naszych potrzeb w naturalny sposób powinno przewyższać produkty przeznaczone dla szerokiego grona odbiorców. Jednak w praktyce, wdrożenia pokazują, że gotowe, „pudełkowe” systemy FSM okazują się skuteczniejsze pod wieloma względami. Jakie są więc argumenty przemawiające za każdą z opcji?
W naszym artykule porównujemy gotowe i dedykowane oprogramowanie FSM pod kątem m.in.:
Dopasowania do potrzeb organizacji
Kosztu systemu
Dostępnych oraz dodatkowych funkcjonalności
Poziomu dopracowania systemu
Wygody użytkowania
Podążania za rozwojem technologii oraz wymaganiami rynku
To również może Cię zainteresować:
GeoTask - sprawniejsza obsługa klienta i utrzymanie sieci w sektorze telekomunikacyjnym w Rumunii. Case study
Jednorazowa usługa optymalizacji trasy za pomocą narzędzi Field Service Management
Lepsza jakość obsługi i więcej zadowolonych klientów dzięki wdrożeniu FSM GeoTask - case study UPC Polska